پایگاه اطلاع رسانی مربوطی

ساخت وبلاگ

" بازگشت همه به سوی خداست "

http://s1.picofile.com/file/8260368900/Rahimi_Tasleyat.jpg

وبلاگ مربوطی درگذشت کودک سی ماهه عبدالله رحیمی فرزند یعقوب را خدمت پدر و مادر کودک و تمامی خانواده های رحیمی و منصوری و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده ، از بارگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم . روحش شاد !

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 438 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:31

 
احداث سالن ورزشی در روستای گلار لارستان

صحبت نو : مصطفی انصاری رئیس شورای اسلامی روستای گلار ، از ساخت سالن ورزشی در روستای گلار خبر داد
به گزارش صحبت نو مصطفی انصاری رئیس شورای اسلامی روستای گلار گفت :عملیات ساخت سالن ورزشی گلار که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ادامه دارد. این مجموعه علاوه بر سالن اصلی، دارای ۲ سالن مجزا هرکدام به زیر بنای حدود۷۵ مترمربع برای بیلیارد و بدنسازی است. برای تامین اعتبار این سالن ورزشی در زمان آغاز پروژه مشارکت عمومی وجود داشته و درحال حاضر علاوه بر پیگیری و نظارت شورای روستا و دهیاری در مراحل ساخت است ،  خیرین سید اسماعیل، سید عبدالله و سید علی هاشمی که تامین بخش عمده هزینه های ساخت سالن، تا اتمام آن را متقبل شده اند.
انصاری در ادامه افزود :در آینده نزدیک  عملیات ساخت پارک تفریحی روبه روی سالن ورزشی آغاز می گردد.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 299 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 8:46

عارف حاجی پور : تیم قائمیه با قهرمانی در بین مدارس متوسطه دوره اول استان فارس جواز حضور در لیگ کشوری به عنوان نماینده استان فارس کسب کرده است و جهت حضور قدرتمند در مسابقات کشوری و تکمیل تیم خود از حدود 40 بازیکن انتخابی در استان فارس تست گرفتند.

از تیم منتخب منطقه اوز که در مسابقات استانی به مقام چهارم رسیده بودند ، 3 بازیکن به نام های محمدعلی وطن خواه و عبدالواحد واحدی از روستای کهنه و صادق صداقت از روستای هود با سرپرستی و همراهی سعید صادق پور در شیراز به مدت 3 روز مورد سنجش قرار گرفتند و زیرنظر مربیان تیم قائمیه توانایی های خود را نشان دادند.

پس از اتمام مراحل تست گیری در 23 تا 25 تیرماه تعداد 8 بازیکن برتر از بین 40 بازیکن توانا و بااستعداد انتخاب شدند که هر 3 بازیکن تیم منتخب اوز (عبدالواحد واحدی ، محمدعلی وطن خواه و صادق صداقت) در بین این 8 نفر جای گرفتند.

در مرحله نهایی تست به گفته ی سرمربی تیم قائمیه محمدعلی وطن خواه و عبدالواحد واحدی با توانایی های بالا شایستگی حضور در لیگ کشوری هستند.

 درنهایت با تصمیم گیری کادرفنی تیم قائمیه فقط عبدالواحد واحدی به عنوان دروازه بان اصلی تیم قائمیه برای حضور در مسابقات فوتسال متوسطه دوره اول کل کشور انتخاب شد.

عبدالواحد باید در اول مردادماه جهت شرکت در تمرینات تیم قائیمه راهی این شهر شود.

لازم به ذکر است که مسابقات فوتسال کشوری در بین مدارس متوسطه اول از اوایل شهریورماه 95 آغاز می شود.

وبلاگ مربوطی به نمایندگی از مردم فهیم و ورزش دوست روستای کهنه و شهرک توحید ضمن تقدیر و تشکر فراوان از سعید صادق پور جهت حمایت همه جانبه از این بازیکنان و همچنین تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اوز ، برای عبدالواحد واحدی دروازه بان آینده دار روستای کهنه در مسابقات کشور آرزوی موفقیت همراه با سلامتی می کند.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 412 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 8:46

" فراخوان دعا برای عبدالله رحیمی فرزند یعقوب "

http://s7.picofile.com/file/8259868576/Rahimi2.jpg

عـبـدالله عزيز ،
نگاه پر هيبت اما معصومانه ات نهيبي است بر دستگاه هايي که بر اندام نحيف و زيبايت متصل است ،
بــرخــيـــز که کوچه و شادي و بچه ها صدايت مي زنند ، بــرخــيـــز عبدالله ،
بــرخــيـــز تا زندگي بر مراد دل بابا بچرخد
بــرخــيـــز  که قصه هاي مادر سر دراز دارد ،
بــرخــيـــز ، که دست ها به دعاي بازگشتت به آسمان بلند است ،
بــرخــيـــز نازنيم ، بــرخــيـــز عبدالله !

http://s7.picofile.com/file/8259871092/Rahimi1.jpg

عبدالله رحیمی، کودک سی ماهه، فرزند یعقوب دیروز بر اثر افتادن به حوض آب در نخلستان های مربط ( مربوط ) واقع در شرق روستای کهنه و غوطه ور ماندن در آب حوض در زمانی نسبتا طولانی و وارد شدن آب از طریق دهان ، بینی و گوش به داخل بدن دچار ضایعاتی از ناحیه ی قلب ، ریه ، کلیه ها و مغز گردیده است . در سایه ی الطاف خداوند و تلاش کادر اورژانس بیمارستان اوز ، تپش های قلب کودک و بعضی دیگر از علایم حیاتی برمی گردد اما چون مدت مدیدی اکسیژن کافی به مغز کودک نرسیده  ، کودک به حالت کما بوده و به دلیل نیاز به مراقبت های ویژه به بیمارستان گراش اعزام می گردد . اکنون این پسر در حالت کما و تحت مراقبت های ویژه می باشد .

http://s7.picofile.com/file/8259868592/Rahimi3.jpg

به درخواست خانواده ی رحیمی ، از شما تقاضا می شود برای بازگشت این فرزند عزیزمان ، بازگشت شادی و نشاط به خانواده های رحیمی و منصوری ، بازگشت شادی به کوچه های روستایمان، باتلاوت قرآن و نیت روزه ، دست به سوی خالق هستی بخش دراز نموده و عاجزانه از وی بخواهیم تا لطف خداوند  همراه با تلاش پزشکان شامل حال این فرزند عزیزمان شود و هر چه زودتر سلامتی کاملش را بازیابد . الهی آمین !

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 319 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 4:27

  به گزارش روابط عمومي آموزش وپرورش اوز جلسه ی هدایت تحصیلی پایه نهم در راستای توسعه ی متوازن در جمع مدیران متوسطه دوره اول  در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اوز برگزار شد .


رضایی با بیان این جمله که : اداره کردن آسان است و تغیر دادن سخت و هنر میخواهد ، گفتند وقت آن رسیده که دنبال تغییر باشیم گرایش بیش از حد دانش آموزان به سمت رشته های نظری نشان از عدم شناسایی درست و صحیح استعداد های آنهاست مدیران باید پا را فراتر از اداره آموزشگاه گذاشته و به فکر تغییر این رویکرد باشند .
رئیس آموزش وپرورش به ماده 96 تا 98 فصل پنجم مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت:بر اساس این مواد، دانش‌آموزان بایستی بر اساس استعداد، علاقه و به تناسب امکانات و نیاز کشور، استان و مناطق به سمت رشته‌های تحصیلی مختلف هدایت شوند.


رضایی با بیان اینکه بر اساس قرارداد توسعه متوازن رشته‌ها، 46 درصد دانش‌آموزان پایه نهم این منطقه باید به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هدایت شوند، به تبیین جایگاه این رشته‌ها پرداخت و گفت: یکی از اهداف اصلی رشته‌های فنی و حرفه ای و کار و دانش، آموزش مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به نیروی جوان و مستعدی است که می‌باید موتور محرکه اقتصاد و صنعت باشند و در آینده نیز در فعالیت‌های صنعتی و بازارکار مشغول شوند که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با این رشته‌ها، نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای میتوان برگزار کرد و همچنین با دعوت از دانش‌آموختگان موفق این رشته‌ها که هم اکنون از نخبه‌های استانی و کشوری بوده و دارای اختراعات مختلف هستند، تلاش کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند با آگاهی و اطمینان بیشتر به انتخاب رشته بپردازند.


وحید مرادی پور :کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز 

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 325 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 1:34

" تبریک ازدواج حسن ( مرحوم غلام ) جمشیدی "

http://s7.picofile.com/file/8259751050/jamshidi1.jpg

وبلاگ مربوطی آغاز زندگی مشترک آقای حسن ( مرحوم غلام ) جمشیدی را خدمت ایشان و خانواده ی محترم اغنیایی  از روستای ده میان تبریک عرض نموده و از بارگاه ایزد منان برای این زوج جوان زندگی پایدار همراه با خوشبختی و عاقبت بخیری مسئلت دارد .

http://s6.picofile.com/file/8259751976/jamshidi4.jpg

http://s6.picofile.com/file/8259751076/jamshidi2.jpg

مراسم عروسی در مسجد سلحشور همراه با سخنرانی و مولود خوانی برگزار گردید .

http://s7.picofile.com/file/8259751092/jamshidi3.jpg

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 259 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 10:39

 وبلاگ مربوطی برای تمام داوطلبان کنکورسراسری در روستای کهنه و شهرک توحید که تعداد تقریبی 22 داوطلب دختر و پسر در گروه های مختلف هستند ، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد و با توکل به خدا و حفظ تمرکز و آرامش خود بتوانند تمام زحماتی را که در مدت طولانی کشیده اند ، در این روزها به ثمر بنشانند.

ضمناً  زمان برگزاری آزمون‌ سراسري‌ سال 1395 با اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش به شرح زیر می باشد:

  آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه­هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح پنج­شنبه مورخ 95/4/24،  داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج­شنبه مورخ 95/4/24، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه مورخ 95/4/25 و داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در بعدازظهر جمعه مورخ 95/4/25 در 369 شهرستان و بخش مختلف كشور برگزار خواهد شد.

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 9:40

 " و نُنَزِّلُ مِنَ القُرآنِ ما هُوَ شِفاءٌ و رَحمَهٌ للمُؤمِنینَ "

http://s6.picofile.com/file/8259625068/MohammadIsa.jpg

" فراخوان مجدد دعا برای محمد رحیمی فرزند عیسی "

بازدید کنندگان محترم وبلاگ مربوطی ، همانطور که در جریان هستید ، صبح عید سعید فطر محمد رحیمی فرزند عیسی در حادثه ی موتورسیکلت از ناحیه مغز و تنفس دچار مشکلات شدیدی گردیده که در حالت کما در بیمارستان جهرم بستری می باشد . تاکنون چندین عمل سخت و مهم روی مغز و ریه ی محمد انجام گرفته است . اما همچنان در وضعیت کما می باشد . خانواده ی رحیمی از همه ی شما بازدید کنندگان محترم تقاضا دارند که از صمیم قلب از درگاه خداوند بزرگ برای بازگشت سلامتی کامل محمد دعا نمایید . 

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 9:40

تبریک ازدواج زکریا محمودی

http://s6.picofile.com/file/8259527576/mamoodi1.jpg

وبلاگ مربوطی آغاز زندگی مشترک آقای زکریا ( ابراهیم ) محمودی را خدمت ایشان و خانواده ی محترمشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این زوج جوان زندگی پایدار همراه با خوشبختی و آرامش مسئلت دارد .

 http://s7.picofile.com/file/8259528600/mahmoodi3.jpg

http://s6.picofile.com/file/8259530518/mahmoodi6.jpg

تبریک ازدواج  یحیی محمودی

http://s6.picofile.com/file/8259527926/mahmoodi2.jpg

وبلاگ مربوطی آغاز زندگی مشترک آقای یحیی ( ابراهیم ) محمودی را خدمت ایشان و خانواده ی محترمشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این زوج جوان زندگی پایدار همراه با خوشبختی و آرامش مسئلت دارد .

http://s6.picofile.com/file/8259529192/mahmoodi4.jpg

http://s6.picofile.com/file/8259530492/mahmoodi5.jpg

http://s6.picofile.com/file/8259530884/mahmoodi7.jpg

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 363 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 22:17

دوستان عزیز در این وبلاگ سعی داریم كَهنه اوز را بهتر معرفی نمائیم و اخبار منطقه اوز را به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم . لطفاَ با نظرات خود ما را در این زمینه یاری فرمائید. با تشکر

ایمیل نویسندگان:

مصطفی رضایی :

[email protected]

___×××___

مرتضی اسماعیلی :

[email protected]

___×××___

عارف حاجی پور :

[email protected]

___×××___

شماره واتس آپ ما (whatsapp ) :

مرتضی اسماعیلی : 00989174738767

مصطفی رضایی ۰۹۳۷۳۷۴۵۰۱۱

عارف حاجی پور ۰۹۳۷۰۸۷۴۹۲۲

------------------------------------

کانال ارتباطی ما در تلگرام :

https://telegram.me/marbooti

- - , .
.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 10:28

ایستاده از راست : عبداله رفیعی(مدیرفنی) – شعیب خواجوی – عبدالواحد واحدی – حسین پاسلاری – علی اسدی – عبداله محمدی – عبدالرحیم وحدانی – یحیی رضایی – یونس رحیمی – صادق وطن خواه – سعید صادق پور(سرپرست)

نشسته از راست : عارف حاجی پور(سرمربی) – عبدالحمید محمودی(مربی) – سیدمحمد حسینی – وحید عبدی(کاپیتان) – یونس محمودی – عیسی رضایی

غایب در عکس : مهران محمودی

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 20 تير 1395 ساعت: 12:09

کميته صنايع دستی موزه مردم شناسی اوز برگزار می كند :

ورک شاپ ( کلاس كارگاهی ) هنرهای دستی  (سنتی، مدرن)
آموزش تکنیکهای هنری شامل: طرح و رنگ پتینه ، نقش برجسته ، ویترای ، دکوپاژ و...

کلاسها روزهای دوشنبه در تاریخ های زير برگزار می گردد :
٢١تیر
٤و ١٨ مرداد
١ و ١٥ و ٢٩ شهریور 
ساعت :
١٠ الی ١٣
١٧ الی ٢٠
توجه : اولين جلسه رايگان می باشد .

مکان برگزاری كلاس ها :
اوز- موزه مردم شناسی اوز

اولین جلسه دوشنبه ٢١تیر خواهد بود.

شماره تماس جهت ثبت نام:

خانم رضايی 09383893392

خانم  نهانی 09179824358

كميته صنايع دستی موزه مردم شناسی اوز

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 250 تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ساعت: 12:00

 

عارف حاجی پور : تیم جوان و باانگیزه شهید جعفریان کهنه با حمایت همه جانبه تماشاگران خود برای اولین بار بر پله قهرمانی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتسال رمضان اوز یادواره شادروانان منصور و نادر هاشم پور ایستاد تا نخستین جام قهرمانی این دوره ها توسط کاپیتان محبوب این تیم وحید عبدی بالا رود.

این دوره از رقابت ها با شرکت 16 تیم از بخش اوز شروع گردید و پس از انجام 54 مسابقه برگزار شده تیم های شاهین اوز و محلچه دیدار رده بندی و تیم های پرطرفدار شهیدجعفریان کهنه و وحدت کوره فینال این دوره را برگزار کردند.

تیم شاهین اوز که خود را مستحق حضور در فینال می دید توانست در یک بازی برتر و تماشایی تیم یکدست محلچه را با نتیجه 11 بر 4 شکست دهد تا رتبه سوم را اَز آن خود کند.

تیم وحدت کوره آمده بود تا از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کند ولی با صخره ای به نام تیم شهیدجعفریان کهنه مواجه شد و نتوانست حریف این تیم جوان شود. بازی فینال در حضور مسئولین ورزشی و سیاسی بخش اوز و همچنین جمع کثیری از تماشاگران پرتعداد و پرشور که جو خاصی به سالن داده بودند ، برگزار گردید.

تیم وحدت کوره که از حضور دروازه بان اصلی خود مهدی رفیعی محروم بود ، ضربه ای سنگین خورد. نیمه اول بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود غیورمردان تیم شهیدجعفریان کهنه به پایان رسید تا با خیالی نسبتاً راحت به صحیت های مربیان خود گوش فرا دهند. آغاز نیمه دوم با حملات پردامنه و سنگین وحدت کوره همراه بود اما دیری نپایید که گل ششم تیم کهنه روی ضدحمله به ثمر رسید تا حملات تیم وحدت کوره فروکش کند. بازیکنان کوره که چیزی برای از دست دادن نداشتند باز هم به سمت دروازه تیم کهنه هجوم می آوردند اما بازیکنان و دروازه بان یونس محمودی مانع از به ثمر رسیدن گل می شدند و روی حملات برنامه ریزی شده این تیم شهیدجعفریان کهنه بود که گل های هفتم و هشتم و نهم را به ثمر رساند تا  آب یخd بر پیکر بی جان کوره فروریزد. دقایق پایانی گل دوم تیم کوره به ثمر رسید تا در نهایت نتیجه ای غیرمنتظره به وقوع بپیوندد و تیم شهیدجعفریان کهنه با نتیجه 9 بر 2  به حق پیروز این میدان بزرگ لقب گرفت تا نخستین قهرمانی خود را در بیست و ششمین دوره این رقابت ها جشن بگیرد. گلزنان تیم کهنه عیسی رضایی(4گل)، وحید عبدی(2گل)، سیدمحمد حسینی(سیداحمد)(2گل) و حسین پاسلاری بودند.

در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز سیدیوسف حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان اوز ، رامین امیری مسئول کمیته اجرایی ، بهار بخشی زاده مسئول کمیته انضباطی ، میلاد پیشداد رئیس هیئت فوتبال بخش اوز ، طیب منظریان دبیر هیئت فوتبال ، اسد نیامبارک مسئول کمیته داوران ، کامجو مسئول هیئت فوتبال شهرستان لار ، مجید عسکری دبیر هیئت فوتبال لار ، جعفر راستگو ، محسن مهرآوران و محمود محبی از اعضای شورای اسلامی شهر اوز ، ابراهیم فیروزی رئیس شورای اسلامی بخش اوز ، مسعود اشرافی دهیار شهرک توحید کهنه ،دکتر اسماعیل زمانی (متخصص چشم) از پیشکسوتان فوتبال روستای کهنه ، طاعتی و مختاری از پیشکسوتان فوتبال کوره و جمعی از معتمدین و پیشکسوتان ورزش بخش اوز حضور داشتند و به بازیکنان و تیم ها هدایایی به شرح زیر اهدا نمودند.

به داوران بازی نهایی محمد لطافت(قاسم) ، امیرحسین مرادی و عبداله خالقی و همچین به عبدالرحیم بلوکی جهت کمک در امیر خنک سازی سالن و تهیه کولر هدایایی اهدا گردید.

آقای گل و بهترین بزیکن این دوره : مسعود نظافت از تیم وحدت کوره

بهترین داور این دوره : اسداله نیامبارک

تیم اخلاق این دوره : شاهین اوز

جام مقام سوم و هدیه 500,00 تومانی : تیم شاهین اوز

جام نائب قهرمانی و هدیه 1,000,000 تومانی : تیم وحدت کوره

و بالاخره جام قهرمانی و هدیه 1,500,000 تومانی : تیم شهیدجعفریان کهنه

 بازیکنان تیم شهیدجعفریان کهنه پس از گرفتن جام قهرمانی خوشحالی خود را با تماشاگران فهیم روستای کهنه تقسیم کردند و مدتی را در سالن به جشن و خوشحالی پرداختند.

لازم به ذکر می باشد که جام ها و هدیه نقدی از طرف خانواده هاشم پور به تیم ها اهدا گردیده است.

عکس : فرشاد محمدی

گزارش تصویری از خوشحالی بازیکنان و هواداران در روستای کهنه و اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم شهیدجعفریان کهنه در پست های بعدی انشاالله.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 295 تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ساعت: 12:00

دوستان عزیز در این وبلاگ سعی داریم كَهنه اوز را بهتر معرفی نمائیم و اخبار منطقه اوز را به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم . لطفاَ با نظرات خود ما را در این زمینه یاری فرمائید. با تشکر

ایمیل نویسندگان:

مصطفی رضایی :

[email protected]

___×××___

مرتضی اسماعیلی :

[email protected]

___×××___

عارف حاجی پور :

[email protected]

___×××___

شماره واتس آپ ما (whatsapp ) :

مرتضی اسماعیلی : 00989174738767

مصطفی رضایی ۰۹۳۷۳۷۴۵۰۱۱

عارف حاجی پور ۰۹۳۷۰۸۷۴۹۲۲

------------------------------------

کانال ارتباطی ما در تلگرام :

https://telegram.me/marbooti

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 245 تاريخ : جمعه 18 تير 1395 ساعت: 5:34

" اوست شفا دهنده "

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی شما ؛

با خبر شدیم محمد رحیمی فرزند عیسی ( کامل ) که امروز صبح در جاده ی بین ده و شهرک در اثر حادثه موتورسیکلت در بیمارستان جهرم به حالت کما بستری و طبق صحبت های پدرشان دارای ضریب هوشی 5 اما خدا را شکر تنفس عادی و بدون شکستگی می باشد
بیاییم همه با هم دراین ایام مبارک، برای بهبودی و سلامتی محمد دعا کنیم تا در سایه لطف خداوند و دعاهای همه ، محمد به کانون گرم خانواده و روستایمان بازگردد . الهی آمین !

ای خداوند بزرگ و امید دهنده ، خودت محمد را به ما ارزانی داشتی ؛ خودت نیز او را به ما برگردان ! الهی آمین !

ای خداوند هر دو جهان ؛ راضی هستیم به رضای تو و آنچه مقدر فرمودی ؛ تقدیر محمد و خانواده اش را خیر بنویس !

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 2:17

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت           صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

reg2_eyd.jpg

وبلاگ مربوطی صمیمانه ترین تبریک های خود را به مناسبت عید سعید فطر تقدیم بازدید کنندگان محترم نموده و از خداوند متعال خواهانیم که طاعات و عبادات شما را مقبول درگاهش بگرداند و توفیق حیات همراه با سلامتی در رمضان های آینده را نصیب مان نماید . الهی آمین !

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 6:11

دوستان عزیز در این وبلاگ سعی داریم كَهنه اوز را بهتر معرفی نمائیم و اخبار منطقه اوز را به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم . لطفاَ با نظرات خود ما را در این زمینه یاری فرمائید. با تشکر

ایمیل نویسندگان:

مصطفی رضایی :

[email protected]

___×××___

مرتضی اسماعیلی :

[email protected]

___×××___

عارف حاجی پور :

[email protected]

___×××___

شماره واتس آپ ما (whatsapp ) :

مرتضی اسماعیلی : 00989174738767

مصطفی رضایی ۰۹۳۷۳۷۴۵۰۱۱

عارف حاجی پور ۰۹۳۷۰۸۷۴۹۲۲

------------------------------------

کانال ارتباطی ما در تلگرام :

https://telegram.me/marbooti

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 ساعت: 23:09

مرحله سوم مسابقات جام رمضان اوز با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید و چهره تیم های مرحله نیمه نهایی نمایان شد.

اولین بازی مرحله سوم  تقابل تیم های شاهین اوز و شهیدجعفریان کهنه از گروه یک بود. این بازی نزدیک و تاکتیکی نتیجه ای جز تساوی 2 بر 2 دربر نداشت تا همه چیز در بازی دوم تیم ها مشخص شود. زننده ی هر 2 گل تیم شهیدجعفریان کهنه یحیی رضایی بود.

تیم شاهین اوز با برتری قاطع 6 بر 0 بر تیم شهرداری اوز به مرحله بعد صعود کرد.

در آخرین دیدار این گروه تیم شهیدجعفریان کهنه در یک بازی حساب شده و زیبا با حمایت تماشاگران خود توانست با نتیجه 8 بر 3 تیم شهرداری اوز را شکست دهد و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. گلزنان تیم شهید جعفریان کهنه یحیی رضایی(2) ، عیسی رضایی(2) ، عبدالرحیم وحدانی(2) ، حسین پاسلاری و سیدمحمد حسینی(سیداحمد) بودند.

 

نتایج و جدول گروه 2 به شرح زیر می باشد:

از نکات قابل ذکر در این مرحله حضور شهردار اوز نوید خادم پور ، مجید عسکری دبیر هیئت فوتبال لار ، منصور آذرم از پیشکسوتان داوری لارستان و شیخ محمودی امام جمعه محلچه در سالن اشاره نمود.

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 ساعت: 23:09

مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتسال رمضان اوز در سالن مملو از تماشاگر میراحمدی اوز برگزار شد که تیم های وحدت کوره و شهید جعفریان کهنه با شکست حریفان خود به بازی فینال راه پیدا کردند.

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یکشنبه شب تیم مدافع عنوان قهرمانی وحدت کوره به مصاف تیم باتجربه شاهین اوز رفت.

تشویق منظم و بی وقفه تماشاگران وحدت کوره زیبایی بازی را دوچندان کرده بود. در اواسط نیمه اول با اخراج دروازه بان وحدت کوره مهدی رفیعی کار تیم کوره برای ادامه بسیار سخت شد. نیمه اول با برتری تیم شاهین اوز به پایان رسد. درحالی که تا دقایق پایانی بازی 4 بر 2 شاهین اوز از حریف خود جلو افتاده بود و خود را در فینال می دید تیم وحدت کوره با تشویق تماشاگرانش ورق بازی را برگرداند وتوانست با زدن 3 گل بازی را با نتیجه 5 بر 4 به سود خود خاتمه دهد و برای دومین سال متوالی به فینال این مسابقات رسید.

 

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پرهوادار و جوان شهیدجعفریان کهنه به مصاف تیم یکدست و دونده محلچه رفت.

این مسابقه با بازی محتاط و محافظه کارانه هر دو تیم شروع شد و تا اواسط نیمه اول خطر آنچنانی روی دروازه ها ایچاد نشد تا اینکه قفل بازی و دروازه تیم محلچه توسط شوت زیبای وحید عبدی گشوده شد.

نیمه اول با همین یک گل به سود تیم کهنه به پایان رسید.

تیم محلچه که چیزی برای از دیت دادن نداشت با 5 بازیکن به سمت دروازه تیم کهنه هجوم می آورد ولی این خط دفاع و دروازه بان تیم کهنه یونس محمودی بودند که ناجی دروازه بوند . تیم کهنه روی ضذحملات خود چندین بار توپ را به تیرک دروازه محلچه کوبید. در دقایق پایانی بازی بسیار حساس شده بود به گونه ای که همه تماشاگران ایستاده بازی را نظاره گر بودند. حملات تیم محلچه در دقایق و ثانیه های پایانی مثمر ثمر واقع نگردید تا روی یک ضد حمله تیم کهنه گل دوم خود را توسط حسین پاسلاری به ثمر برساند تا بعد از 17 سال تیم فوتسال روستای کهنه به فینال مسابقات جام رمضان برسد.

مراسم اختتامیه و دیدارهای رده بندی و فینال امشب برگزار خواهد شد.

دیدار رده بندی : شاهین اوز – محلچه     22:30

دیدار فینال : شهیدجعفریان کهنه – وحدت کوره     23:30

لازم به ذکر است که در تاریخ این مسابقات تیم فوتسال روستای کهنه تاکنون قهرمان نشده است و تیم وحدت کوره یک بار قهرمان این مسابقات شده است.

باید دید که آیا اولین قهرمانی تیم روستای کهنه در این مسابقات رقم خواهد خورد یا خیر؟

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 288 تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 ساعت: 23:09

مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتسال رمضان اوز در سالن مملو از تماشاگر میراحمدی اوز برگزار شد که تیم های وحدت کوره و شهید جعفریان کهنه با شکست حریفان خود به بازی فینال راه پیدا کردند.

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یکشنبه شب تیم مدافع عنوان قهرمانی وحدت کوره به مصاف تیم باتجربه شاهین اوز رفت.

تشویق منظم و بی وقفه تماشاگران وحدت کوره زیبایی بازی را دوچندان کرده بود. در اواسط نیمه اول با اخراج دروازه بان وحدت کوره مهدی رفیعی کار تیم کوره برای ادامه بسیار سخت شد. نیمه اول با برتری تیم شاهین اوز به پایان رسد. درحالی که تا دقایق پایانی بازی 4 بر 2 شاهین اوز از حریف خود جلو افتاده بود و خود را در فینال می دید تیم وحدت کوره با تشویق تماشاگرانش ورق بازی را برگرداند وتوانست با زدن 3 گل بازی را با نتیجه 5 بر 4 به سود خود خاتمه دهد و برای دومین سال متوالی به فینال این مسابقات رسید.

 

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پرهوادار و جوان شهیدجعفریان کهنه به مصاف تیم یکدست و دونده محلچه رفت.

این مسابقه با بازی محتاط و محافظه کارانه هر دو تیم شروع شد و تا اواسط نیمه اول خطر آنچنانی روی دروازه ها ایچاد نشد تا اینکه قفل بازی و دروازه تیم محلچه توسط شوت زیبای وحید عبدی گشوده شد.

نیمه اول با همین یک گل به سود تیم کهنه به پایان رسید.

تیم محلچه که چیزی برای از دیت دادن نداشت با 5 بازیکن به سمت دروازه تیم کهنه هجوم می آورد ولی این خط دفاع و دروازه بان تیم کهنه یونس محمودی بودند که ناجی دروازه بوند . تیم کهنه روی ضذحملات خود چندین بار توپ را به تیرک دروازه محلچه کوبید. در دقایق پایانی بازی بسیار حساس شده بود به گونه ای که همه تماشاگران ایستاده بازی را نظاره گر بودند. حملات تیم محلچه در دقایق و ثانیه های پایانی مثمر ثمر واقع نگردید تا روی یک ضد حمله تیم کهنه گل دوم خود را توسط حسین پاسلاری به ثمر برساند تا بعد از 17 سال تیم فوتسال روستای کهنه به فینال مسابقات جام رمضان برسد.

مراسم اختتامیه و دیدارهای رده بندی و فینال امشب برگزار خواهد شد.

دیدار رده بندی : شاهین اوز – محلچه     22:30

دیدار فینال : شهیدجعفریان کهنه – وحدت کوره     23:30

لازم به ذکر است که در تاریخ این مسابقات تیم فوتسال روستای کهنه تاکنون قهرمان نشده است و تیم وحدت کوره یک بار قهرمان این مسابقات شده است.

باید دید که آیا اولین قهرمانی تیم روستای کهنه در این مسابقات رقم خواهد خورد یا خیر؟

پایگاه اطلاع رسانی مربوطی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی مربوطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حاجی پور marbooti بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 21:54

خبرنامه